مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-30ورزشي

جریمه سنگین فدراسیون ها برای دوپینگ ورزشکاران از سوی وزارت ورزش


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نامه ای، اقدامات انضباطی این وزارتخانه را در صورت دوپینگ ورزشکاران به اطلاع فدراسیون های ورزشی رساند.

- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نامه ای، اقدامات انضباطی این وزارتخانه را در صورت دوپینگ ورزشکاران به اطلاع فدراسیون های ورزشی رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نامه ای با استناد به فصل 12 از مجموعه قوانین 2021 مبارزه با دوپینگ ایران، خطاب به فدراسیون های ورزشی اعلام کرد: چنانچه فدراسیون ملی نتواند در حوزه تحت کنترل خود اجرا، حمایت، رعایت و تقویت مجموعه قوانین مبارزه با دوپینگ را اجرایی نماید، اقدامات انضباطی به شرح زیر علیه ایشان انجام خواهد شد.

1- محرومیت برخی یا همه اعضای فدراسیون ورزشی از شرکت در رویدادهای پیش رو 2- در صورت بروز چهار یا بیش از چهار مورد تخلف در یک دوره 12 ماه، بروز یک یا بیش از یک مورد تخلف در رویدادهای بین المللی جریمه مالی تا سقف 10 هزار یورو 3- مبلغ 10 هزار یورو جریمه در ازای هر ورزشکار، در صورت عدم همکاری فدراسیون ملی در ارائه whereabouts، آدرس ورزشکاران منتخب برای تست های خارج از مسابقات 4- محرومیت و تعلیق 2 تا 4 ساله فدراسیون 5- درخواست از وزارت ورزش و کمیته ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه سنگین فدراسیون ها برای دوپینگ ورزشکاران از سوی وزارت ورزش

جریمه سنگین فدراسیون ها برای دوپینگ ورزشکاران از سوی وزارت ورزش