مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-30اجتماعي

تشکیل کمیته برخورد با کلاهبرداران فروش سئوالات کنکور/اولتیماتوم به داوطلبان متخلف


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تشکیل کمیته برخورد با کلاهبرداران فروش سئوالات کنکور خبر داد و گفت:هیچ نوع اغماضی با داوطلبان متخلف نیز صورت نمی گیرد، - رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تشکیل کمیته برخورد با کلاهبرداران فروش سئوالات کنکور خبر داد و گفت:هیچ نوع اغماضی با داوطلبان متخلف نیز صورت نمی گیرد، با تخلفات موردی در حوزه های آزمون برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم خدایی امروز در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با تاکید بر اینکه با کلاهبردارن در زمینه فروش سئوالات کنکور برخورد شدید می کنیم، گفت: برای جلوگیری از تخلف و رعایت حفاظت از آزمون، کمیته ای با حضور مجموعه دادستانی، تشکیل و با هماهنگی های صورت گرفته در این کمیته با موضوع کلاهبرداری در زمینه فروش سئوالات کنکور برخورد جدی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام موارد مربوط به فروش سئوالات کنکور کلاهبرداری است و شگرد کلاهبرداران این است که ابتدا 50 درصد پول را از داوطلب دریافت و اعلام می کنند که ما به سئوالات دسترسی داریم و پس از انتشار سئوالات، 50 درصد باقی پول را دریافت می کنند.

در صورتی که پس از دریافت 50 درصد پول اولیه، تماس ها قطع می شود و آنها حتی نمی توانند جلد دفترچه کنکور ما را به داوطلبان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته برخورد با کلاهبرداران فروش سئوالات کنکور/اولتیماتوم به داوطلبان متخلف

تشکیل کمیته برخورد با کلاهبرداران فروش سئوالات کنکور/اولتیماتوم به داوطلبان متخلف