مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-30سياسي

حضور مدیرکل محیط زیست همدان در دفتر ایسنا برای عرض تسلیت


مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان با حضور در خبرگزاری ایسنا، ضایعه تلخ درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری های ایسنا و ایرنا، خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را به خبرنگاران این مجموعه تسلیت گفت.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان با حضور در خبرگزاری ایسنا، ضایعه تلخ درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری های ایسنا و ایرنا، خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را به خبرنگاران این مجموعه تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن جعفری نژاد بسطامی در این بازدید، اظهار کرد: پرکردن جایگاه این افراد بسیار سخت است و تلاش های آن ها برای حفاظت از محیط زیست کشور در ذهن ها باقی خواهد ماند و به عنوان عضو کوچکی از بدنه محیط زیستی کشور تسلیت ما را بپذیرید.

وی با بیان اینکه باید این افراد را بیش از پیش به جامعه و مردم معرفی کنیم، افزود: همه خبرنگاران تلاش می کنند، اما در خبرگزاری ایسنا همیشه با یک نگاه واقعی به مسائل پرداخته می شود و فارغ از قرض ورزی ها قلم می زنند.

جعفری نژاد تأکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما در قبال این ضایعه دردناک ادامه دادن مسیر آن هاست و ما به دنبال نامگذاری محل و فضایی به نام این خبرنگاران هستیم و همچنین با درنظر گرفتن روزی به اسم خبرنگاران محیط زیست بتوانیم مسیر و اهداف آنان را بازخوانی و یادآوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیرکل محیط زیست همدان در دفتر ایسنا برای عرض تسلیت

حضور مدیرکل محیط زیست همدان در دفتر ایسنا برای عرض تسلیت