مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-30سياسي

تامین ونتیلاتور برای بیمارستان سپیدان


نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی از تامین یک دستگاه ونتیلاتور (اکسیژن ساز) برای استفاده دز بیمارستان حضرت امام حسین(ع) سپیدان خبر داد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی از تامین یک دستگاه ونتیلاتور (اکسیژن ساز) برای استفاده دز بیمارستان حضرت امام حسین(ع) سپیدان خبر داد.

محسن علیزاده گفت: پیرو دیداری که با دکتر شانه ساز، رییس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت داشتیم، یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با هدف نصب در بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهرستان سپیدان تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس، علیزاده گفت: ونتیلاتور مورد نظر، به مسئولان بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان تحویل داده شده است.

او خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این دستگاه طی روزهای آینده، ظرفیت تولید اکسیژن در آن مرکز درمانی، به میزان 600 لیتر در ساعت افزایش خواهد یافت.

علیزاده با بیان اینکه تامین سیستم های تولید اکسیژن برای بیمارستان ها به واسطه همه گیری کرونا بسیار اهمیت یافته است، گفت: اکسیژن یکی از مهمترین ارکان در موضوع درمان بیماران مبتلا به کروناویروس بستری در بیمارستان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ونتیلاتور برای بیمارستان سپیدان

تامین ونتیلاتور برای بیمارستان سپیدان