مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-30ورزشي

تقویم 1400 فدراسیون نجات غریق و غواصی به تصویب رسید


گزارش حسابرسی و خزانه داری فدراسیون نجات غریق و غواصی تا پایان سال 99 مورد بررسی قرار گرفت و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

- گزارش حسابرسی و خزانه داری فدراسیون نجات غریق و غواصی تا پایان سال 99 مورد بررسی قرار گرفت و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز چهارشنبه 9 تیر به ریاست مهدی علی نژاد، معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی، علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک و مهدی مستجاب الدعوه دبیر مجامع امور فدراسیونهای ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی، گزارشی در مورد وضعیت کلی فدراسیون، عملکرد سال گذشته فدراسیون، ارزیابی استان ها و محدودیت هایی که فدراسیون با آن روبرو است، ارائه کرد.

همچنین گزارش حسابرسی و خزانه داری فدراسیون تا پایان سال 99 نیز مورد بررسی قرار گرفت و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

علی نژاد نیز در این مجمع پس از ارائه گزارش از سوی حیدری مواردی را که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی 1400 گزارش داده بود، بررسی و این تقویم توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم 1400 فدراسیون نجات غریق و غواصی به تصویب رسید

تقویم 1400 فدراسیون نجات غریق و غواصی به تصویب رسید