مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-30سياسي

شهید آیت الله دکتر بهشتی نگاهی جهان شمول داشت


مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: شهید آیت الله بهشتی در تبیین مبانی، نظام بخشی فکری، ساختار سازی نظام سیاسی، کادر سازی نیروی انسانی و جهت دهی افکار نخبگان و عموم مردم نقش بی بدیلی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل موزه؛ به مناسبت سی امین سالگرد شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و 72 نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی وبیناری با همکاری و مشارکت خانه موزه شهید دکتر بهشتی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با موضوع بررسی آراء و اندیشه های آیت الله شهید دکتر بهشتی در حوزه حکمرانی اسلامی سه شنبه 8 تیر ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

دکتر علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: شهید آیت الله بهشتی یک متفکر، اندیشمند و مدیر طراز انقلاب اسلامی بود و بعد از شهادت ایشان مشابهی از شخصیت فکری و انقلابی ایشان کمتر داشته ایم.

امام خمینی (ره) فرمودند که بهشتی یک ملت بود و برای ملت ما، ایشان بر مظلومیت و وسعت نگاه شهید دکتر بهشتی تاکید بسیاری داشتند.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: شهید بهشتی یکی از اندیشمندان، متفکران و فلاسفه برجسته نهضت امام خمینی (ره) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید آیت الله دکتر بهشتی نگاهی جهان شمول داشت

شهید آیت الله دکتر بهشتی نگاهی جهان شمول داشت