مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-30ورزشي

حضور استاندار مرکزی در تمرین آلومینیوم پیش از جدال حساس با استقلال


استاندار مرکزی در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر شد و برای این تیم پیش از دیدار حساس برابر استقلال تهران آرزوی موفقیت کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر شد و برای این تیم پیش از دیدار حساس برابر استقلال تهران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده در حاشیه تمرین عصر روز گذشته 8 تیرماه، با بیان اینکه تیم آلومینیوم اراک با اعتماد به نفس بالایی به مصاف حریفان می رود، از انسجام و هماهنگی شاگردان منصوریان تمجید کرد.

وی افزود: تیم آلومینیوم اراک در اولین فصل حضور در لیگ برتر زنگ تفریح برای تیم های لیگ برتری نبود و خوشبختانه در جام حذفی هم بین 8 تیم برتر کشور قرار دارد.

وی افزود: تا آخرین بازی لیگ همیشه باید به سه امتیاز فکر کرد و نباید اعضای تیم به خود مغرور شوند.

از زمانی که علی منصوریان به عنوان سرمربی به تیم اضافه شده ایت، کار گروهی و روحیه تیم بهتر شده و در محافل ورزشی کشور، آلومینیوم اراک پدیده لیگ برتر است.

استاندار استان مرکزی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منصوریان و شاگردانش در بازی مقابل استقلال، بیان کرد: آلومینیوم اراک در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر در مقابل تیم های اسم و رسم دار بسیار خوب ظاهر شده و با اعتماد به نفس بالایی به مصاف تیم های قدرتمند می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استاندار مرکزی در تمرین آلومینیوم پیش از جدال حساس با استقلال

حضور استاندار مرکزی در تمرین آلومینیوم پیش از جدال حساس با استقلال