مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-30سياسي

حل معضلات حاشیه شهر مشهد اراده ای ملی می طلبد


رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد با توجه به جمعیت بالا و گستردگی آن از توان استان خراسان رضوی به تنهایی خارج است و اراده ای ملی می طلبد.

- ، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: علی رغم همه تبلیغات سو دشمنان که همواره در هر انتخاباتی برای دلسردی و حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رأی فعالیت می کنند، انتخابات ریاست جمهوری باشکوه و در فضایی بسیار خوب برگزار شد.

وی به تولید واکسن کرونای ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ را که مرهون عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) و تلاش و همت شبانه روزی جمعی از پژوهشگران و جوانان نخبه و پرتوان کشور است را به ملت ایران و همه محققان و دست اندرکاران آن تبریک عرض می کنم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که این قبیل موفقیت ها باید به خوبی در جامعه بازتاب یابد تا موجب ایجاد غرور ملی شود، گفت: یکی دیگر از اتفاقات روزهای اخیر که موجب ایجاد غرور ملی در کشور شد، اقدام تحسین برانگیز رهبر معظم انقلاب در تزریق واکسن کرونای ایرانی بود.

وی افزود: عده ای شعار ملی گرایی سر می دهند اما سر در آخور دشمنان این آب وخاک دارند، ملی گرایی حقیقی اقدامی است که رهبر معظم انقلاب انجام دادند که با عملشان، جوانان دانشمند و نخبه را به تلاش علمی، نوآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات حاشیه شهر مشهد اراده ای ملی می طلبد

حل معضلات حاشیه شهر مشهد اراده ای ملی می طلبد