مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-30ورزشي

رشته کبدی باید همگانی شود


رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همدان یکی از استان های فعال کشور در رشته ورزشی کبدی است و پتانسیل های بسیار بالایی دارد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مجمع سالانه هیئت کبدی استان همدان با حضور رییس فدراسیون جهانی کبدی  و مسئولان کشوری و استانی در همدان برگزار شد.

رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همدان یکی از استان های فعال کشور در رشته ورزشی کبدی است و پتانسیل های بسیار بالایی دارد افزود: توسعه همگانی شدن رشته کبدی یکی از راهبردهای مهم فدراسیون است.

عباس اورسجی با اشاره به اینکه همدان یکی از 14 استان کشور در این راه بوده و دیگر استان ها هم در این راه وارد خواهند شد، به عناوین کسب شده توسط کبدی کاران در چند سال اخیر در مسابقات بین المللی و جهانی پرداخت و گفت: تثبیت عنوان نایب قهرمانی در ادوار گذشته یکی از اهداف فدراسیون بود.

وی گفت: در جاکارتا نشان دادیم از این عنوان فراتر رفتیم، پس از آن هدف ما تثبیت عنوان قهرمانی در مسابقات بود که ما ورزشکاران ملی و قهرمان در آسیا و جهان از استان همدان داشته ایم.

رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت دوره های آموزشی تصریح کرد: باید در هر استان از چهار مربی مجرب(دو مربی خانم و دو مربی آقا) بهره مند باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته کبدی باید همگانی شود

رشته کبدی باید همگانی شود