مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-30اقتصادي

آیا کارگر تبریزی به خاطر اظهاراتش اخراج شد؟


مسئله اخراج یک کارگر تبریزی از کارخانه در روزهای گذشته سروصدای زیادی به پا کرد و حتی علی علیزاده با این کارگر در لایو اینستا به گفت وگو پرداخت و نسبت به ظلمی که به او شده مسائل مختلفی را مطرح کرد.

- نوید مستفضی در رشته توییتی به مسئله اخراج کارگر تبریزی پرداخت و نوشت: آیا کارگرتبریزی بخاطر اظهارات درمراسم پرچم گردانی آستان قدس اخراج شده است؟ کارگرتبریزی در زمان مدیریت قبلی کارخانه(مهر 99 تاخرداد 1400)بدون اخذ مجوز از هیات مدیره تبدیل وضعیت شده، مدیرعامل جدید هم تبدیل وضعیت وی را بر اساس ابلاغیه هیات مدیره؛ قبل از اتفاقات این فیلم لغو نموده.

بعد از لغو تبدیل وضعیت، قرارداد جدید به کارگر مذکور ابلاغ شده اما کارگر مورد اشاره از امضای قرارداد سرباز زده است، نکته قابل توجه اینکه این لغو تبدیل وضعیت ها فقط محدود به این شخص نبوده و هیات مدیره این ابلاغیه شامل 25 نفر دیگر نیز می شود.

دوباره به دقت ویدئو نگاه کنید، انگار دوربین از قبل برای این اتفاق آماده شده و کسی که سناریو را چیده می داند مبلغ اعزامی آستان قدس از سوال طرح شده بعد از غافلگیری چگونه پاسخ خواهد داد، می دانید چرا؟ کارگر مذکور خبرنگار و عکاس خبری هم است.

انتهای پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کارگر تبریزی به خاطر اظهاراتش اخراج شد؟

آیا کارگر تبریزی به خاطر اظهاراتش اخراج شد؟