مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-30اقتصادي

افزایش تولید زعفران تنها مسئله کشاورزی کشور نیست


رییس فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار گفت: در کمیسیون کشاورزی اتاق ایران بیشتر به زعفران توجه می شود اما مشکل ما فقط در تولید زعفران خلاصه نمی شود و سایر محصولات کشاورزی هرکدام به نوع خود می تواند سبب تولید ثروت و رونق اقتصادی شود.

- ایسنا/مرکزی رییس فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار گفت: در کمیسیون کشاورزی اتاق ایران بیشتر به زعفران توجه می شود اما مشکل ما فقط در تولید زعفران خلاصه نمی شود و سایر محصولات کشاورزی هرکدام به نوع خود می تواند سبب تولید ثروت و رونق اقتصادی شود.

محمد صادقی روز چهارشنبه 9 تیر در نشست تخصصی و سراسری فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار که با حضور روسای کمیسیون های کشاورزی اتاق های بازرگانی کشور در اتاق بازرگانی اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه وظیفه اتاق های کشور ایجاد اشتغال و آبادانی در کشور است، اظهار کرد: این فراکسیون از بهمن سال 98 راه اندازی شده که البته اتاق ایران با تشکیل این فراکسیون مخالف بود، اما در نهایت دو هفته پیش موفق به دریافت موافقت اتاق ایران نیز شدیم.

وی افزود: در این فراکسیون بحث ریاست مطرح نیست و همه با همکاری و همفکری در کنار یکدیگر فعالیت دارند و امور را پیش می برند.

بین استان ها نباید تفرقه و قومیت گرایی باشد و ظرفیت های ناشناخته و فراموش شده در استان ها به ویژه روستاها باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید زعفران تنها مسئله کشاورزی کشور نیست

افزایش تولید زعفران تنها مسئله کشاورزی کشور نیست