مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-30سياسي

حل معضلات حاشیه شهر مشهد اراده ای ملی می طلبد


رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد با توجه به جمعیت بالا و گستردگی آن از توان استان خراسان رضوی به تنهایی خارج است و اراده ای ملی می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی در جامعه بازتاب یابد تا موجب ایجاد غرور ملی شود، گفت: یکی دیگر از اتفاقات روزهای اخیر که موجب ایجاد غرور ملی در کشور شد، اقدام تحسین برانگیز رهبر معظم انقلاب در تزریق واکسن کرونای ایرانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: بر اساس نوبت دهی مدت های پیش نوبت تزریق واکسن رهبر معظم انقلاب فرارسیده بود، اما معظم له به واسطه اعتمادی که به جوانان دانشمند کشورمان داشتند فرمودند به پاسداشت تلاش علمی نخبگان کشور صبر می کنم و از واکسن ایرانی استفاده می کنم که باید به این اقدام بسیار ارزشمند بیشتر پرداخته شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عده ای شعار ملی گرایی سر می دهند اما سر در آخور دشمنان این آب وخاک دارند، ملی گرایی حقیقی اقدامی است که رهبر معظم انقلاب انجام دادند که با عملشان، جوانان دانشمند و نخبه را به تلاش علمی، نوآوری و خلاقیت تشویق کردند، این ها واقعاً از نعمت های الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات حاشیه شهر مشهد اراده ای ملی می طلبد

حل معضلات حاشیه شهر مشهد اراده ای ملی می طلبد