مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-30اقتصادي

ارائه بخشودگی جرائم کارفرمایان تا پایان تیرماه


مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از ارائه بخشودگی جرائم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی خدماتی و اصناف تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس دیری ظهر امروز در هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: کارفرمایان کارگاه های فعال تولیدی،  صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی و دولتی و غیر دولتی می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه   es.

tamin.

ir  از بخشودگی جرائم استفاده کنند.

  مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: با توجه به این که پایان تیرماه، آخرین مهلت بخشودگی جرائم اعلام شده و قابل تمدید نمی باشد از کارفرمایان مشمول ابن بخشنامه درخواست داریم که از این فرصت مناسب استفاده کنند.

وی با اشاره به بسته های تشویقی به کارگاه هایی زیان دیده از انتشار ویروس کرونا، تصریح کرد: لیست پرداخت حق بیمه اردیبهشت و خرداد این نوع کارگاه ها،  در مرداد و شهریورماه دریافت می شود.

دیری با اشاره به وجود 20 هزار کارگاه فعال در استان بوشهر، عنوان کرد: تا اسفند ماه سال گذشته، ماهانه 9 هزار میلیارد تومان در قالب حقوق و مستمری به بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر پرداخت می شد که با همسان سازی حقوق و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بخشودگی جرائم کارفرمایان تا پایان تیرماه

ارائه بخشودگی جرائم کارفرمایان تا پایان تیرماه