مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-30اقتصادي

تصویب قانون تمرکز، استقرار صنایع تبدیلی در گلستان را با مشکل مواجه کرد


اگر چه مدیران بخش کشاورزی گلستان عدم ورود سرمایه گذار را یکی از دلایل اصلی نبود صنایع تبدیلی کافی در استان عنوان می‎کنند اما مسوولان در حوزه صنعت معتقدند با تصویت قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی اتفاقات خوبی در بخش استقرار صنایع در گلستان رقم نخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، براساس گفته بسیاری از کارشناسان در حوزه کشاورزی یکی از دلایل اصلی نامناسب بودن قیمت محصولات در زمان مازاد تولید و متضرر شدن کشاورزان عدم استقرار صنایع تبدیلی و فراوری می‎باشد.

در حالی که گلستان یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات کشاورزی در کشور محسوب می‎شود جای سؤال و البته تأمل وجود دارد که چرا تا کنون اقدامات عملی و مناسبی در خصوص استقرار صنایع تبدیلی انجام نشده است.

مدیران بخش کشاورزی گلستان عدم ورود سرمایه گذار به بخش صنعت را یکی از دلایل اصلی عدم استقرار صنایع تبدیلی در استان عنوان می‎کنند اما مسوولان در بخش صنعت معتقد هستند با اجرای قانون تمرکز وظایف و اختیارات به بخش کشاورزی اتفاقات خوبی در بخش استقرار صنایع تبدیلی و فرآوری در استان رقم نخورد چرا که با اجرای این قانون از سال 1391 صدور مجوزها محدودتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون تمرکز، استقرار صنایع تبدیلی در گلستان را با مشکل مواجه کرد

تصویب قانون تمرکز، استقرار صنایع تبدیلی در گلستان را با مشکل مواجه کرد