مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-30سياسي

تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای سال 1400 در استان همدان با اشاره به اینکه در تویسرکان بحث خرید آراء مطرح است، گفت: در این شهرستان سه نفر تخلفات گسترده انجام دادند و فردا هیئت نظارت در این رابطه نشست دارد.

- حجت السلام والمسلیمن احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بعضی از شهرستان ها در شمارش آراء خطاهایی رخ داده است و به عنوان مثال در گل تپه یک نفر بوده است، در گیان ثبت رأی اشتباه بوده که این یک امر طبیعی است و به دلیل خستگی پایان شب به وجود می آید و در دوران گذشته هم وجود داشته است.

وی با بیان اینکه تخلفات نامبرده در همدان گسترده نبوده است، تصریح کرد: در نهاوند مشکلی نداریم و بازشماری صورت گرفته است، در ملایر هم احتمالا به صورت محدود بازشماری آراء داشته باشیم و تنها باید تویسرکان را تعیین تکلیف کنیم.

فلاحی درباره تخلفات انتخاباتی شهرستان همدان نیز بیان کرد: در همدان به صورت رندومی چهار صندوق بازشماری شد و در نتیجه بازشماری آراء هیچ تفاوت و مشکلی وجود نداشت و تخلفاتی که در رسانه ها یا توسط افراد مطرح شد به هیئت نظارت ارتباطی ندارد و دادستانی تخلفات را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان

تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان