مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-30بين الملل

دست کم 134 نفر قربانی موج گرمای بی سابقه در کانادا شدند


جدیدترین آمار منتشر شده حاکی از آن است که در پی موج گرمای بی سابقه در غرب کانادا، دست کم 134 نفر جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس کانادا اعلام کرد که حدود 134 نفر ظرف چهار روز بر اثر موج بی سابقه گرما جان خود را از دست داده اند که اغلب قربانیان از ساکنان غرب کانادا به ویژه شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا بودند.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، افزایش مرگ و میر در بریتیش کلمبیای کانادا در حالی گزارش شده است که غرب کانادا با موجب بی سابقه گرما مواجه شده است و دهها نفر قربانی گرمای شدید هوا شده اند.

طبق این گزارش، از روز جمعه هفته گذشته، موجی از گرمان استان های غربی کانادا را دربرگرفته است و در نتیجه شمار تماس های تلفنی با خدمات اورژانس و پلیس در خصوص مرگ و میرهای ناشی از گرما افزایش یافته است.

گزارش ها حاکی از آن است که در ونکوور، پلیس 65 مرگ ناگهانی بین جمعه گذشته تا بعدازظهر روز گذشته (سه شنبه) را گزارش کرده است.

تنها در یک روز سه شنبه، حدود 20 مرگ ناگهانی بعد از ظهر گزارش شد که تقریباً پنج برابر بیشتر از آمار روزانه مرگ و میر است که در روزهای عادی گزارش می شود.

در سوری دومین شهر بزرگ بریتیش کلمبیا نیز، در مجموع 28 نفر از روز دوشنبه تا سه شنبه بعدازظهر بر اثر گرمای شدید جان خود را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست کم 134 نفر قربانی موج گرمای بی سابقه در کانادا شدند

دست کم 134 نفر قربانی موج گرمای بی سابقه در کانادا شدند