مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-30سياسي

مرزهای اندیشه امامین انقلاب در گفتمان های دولتی تبیین شود


رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: باید مرز های اندیشه امام و رهبری در همه گفتمان های دولتی تبیین شود و جامعه باید آگاه شود و در انتخابات برترین و مفیدترین گفتمان را انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم؛ حجت الاسلام علی سعیدی در همایش بصیرتی سیاسی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی بودن تا آسیبی به ممکلت نرسد.

دوم، نسپردن کشور به دست دشمنان و نا اهلان و سوم اینکه آمریکا شیطان رجیم است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: در وصیت اول امام خمینی (ره)، مردم حقیقتا همراه و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، هم در جنگ هم در همه فتنه ها، مردم با همه وجود احساس می کنند که رهبری محور انسجام، وحدت، اقتدار و صلابت در برابر دشمنان است.

وی اضافه کرد: اما نسبت به وصیت دوم و سوم امام راحل، باید بیشتر تلاش کنیم و در جریانی مثل انتخابات منافع ملی را لحاظ کنیم و منافع شخصی را ترجیح ندهیم و همچنین باید تشخیص دهیم که وعده های نامزد های انتخاباتی با خط و مشی امام همخوانی دارد یا ندارد؛ مردم عزیز ایران باید همیشه منافع شخصی را در راستای منافع ملی ببینید و گرفتار تضاد بین منافع ملی و شخصی نشوند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: از دیگر مسائل مهم، روبه رویی نظام با یک دموکراسی باز و غیرکنترل شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای اندیشه امامین انقلاب در گفتمان های دولتی تبیین شود

مرزهای اندیشه امامین انقلاب در گفتمان های دولتی تبیین شود