مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-30اجتماعي

پیشگیری از اعتیاد در ایام کرونا رنگ باخته است


مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه بحث پیشگیری از اعتیاد در ایام کرونا رنگ باخته، مطرح کرد: در این ایام مراکز درمان ماده 15، مرکز جامع درمان اعتیاد، - ایسنا/همدان مدیرکل بهزیستی استان همدان بیان اینکه بحث پیشگیری از اعتیاد در ایام کرونا رنگ باخته، مطرح کرد: در این ایام مراکز درمان ماده 15، مرکز جامع درمان اعتیاد، مراکز ماده 16 و یک شلتر فعال بوده است.

مهدی دیناری چهارشنبه 9 تیرماه در نشست خبری که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: با اهدای تسهیلات، بیمه و اشتغال از این افراد حمایت کردیم همچنین 43 کمپ در استان داریم که سه کمپ، ویژه پذیرش بانوان است.

دیناری اضافه کرد: در سال گذشته به 312 نفر از افرادی که اعتیاد خود را ترک کردند در مجموع 17 میلیارد تومان یعنی به هر نفر 50 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد دادیم که این مبلغ در سال جاری به صد میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در هفته بهزیستی از برنامه عملیاتی سال 1400 رونمایی خواهیم کرد که در آن برنامه 150 فعالیت را برای خود احصاء کردیم که 4 برنامه و 16 فعالیت، مختص دفتر پیشگیری از اعتیاد است.

دیناری تصریح کرد: پیشگیری اجتماع محور، مراکز بازتوانی، مراکز کاهش آسیب و حمایت از بهبودیافتگان برنامه های ما در دفتر پیشگیری از اعتیاد است و باید نظارت در انجام این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از اعتیاد در ایام کرونا رنگ باخته است

پیشگیری از اعتیاد در ایام کرونا رنگ باخته است