مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-30سياسي

پیشنهاد رییس آمبودزمان جمهوری اسلامی برای تعیین شاخص های ضدفساد


رییس سازمان بازرسی کل کشور و رییس آمبودزمان جمهوری اسلامی پیشنهاد داد تا با توجه به اینکه بعضا بهانه های حقوق بشری غربی ها برای ما مشترک است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در چهارمین اجلاس رؤسای دستگا ه های پیش می رود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور طی پیشنهادی اعلام کرد که هر دو ماه یکبار یکی از کشورهای عضو مرکز همکاری منطقه ای دستگاه های مبارزه با فساد اکو با دعوت از متخصصین و افراد صاحب نظر در حوزه های ضدفسادی و آمبودزمانی دوره های آموزشی کوتاه مدت را برنامه ریزی و اجرا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در خصوص تعامل مرکز اکو با آمبودزمان کشورهای منطقه گفت: کشورهای عضو اتحادیه آمبودزمان های اوراسیا و انجمن آمبودزمان های کشورهای اسلامی و همچنین انجمن آمبودزمان آسیایی به عنوان اعضاء ناظر در مرکز همکاری منطقه ای دستگاه های مبارزه با فساد اکو عضویت یابند و متقابلاً اعضاء این مرکز نیز در مراکز موصوف به عنوان عضو ناظر حضور یابند تا تعامل بیشتر و از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شوند.

وی با اشاره به بهانه های حقوق بشری کشورهای غربی گفت: برای برون رفت و ارتقاء وضع موجود پیشنهاد می شود در اسرع وقت با مشارکت اعضاء شاخص های ضدفسادی برای کشورهای عضو تعریف شود تا خود وضعیت کشورهای عضو را ارزیابی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس آمبودزمان جمهوری اسلامی برای تعیین شاخص های ضدفساد

پیشنهاد رییس آمبودزمان جمهوری اسلامی برای تعیین شاخص های ضدفساد