مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-30سياسي

لزوم تولید آثار هنری برای معرفی رشادت های مردم ایلام در دفاع مقدس


امام جمعه ایلام بر لزوم تولید آثار فاخر هنری برای معرفی رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست، هر کدام از شهدای عزیز ویژگی هایی دارند که هر جایی که نامشان برده شود به طور قطع در آن جمع حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام طی سال جاری، افزود: آنچه از شهدا داریم در قالب آثار مکتوب، خاطرات، دست نوشته یا فیلم ثبت و ضبط شده و ماندگار می شود.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار با اشاره به اینکه نسل های آینده جامعه می توانند از این آثار مکتوب استفاده کرده و با راه و رسم شهدا آشنا شوند، ابراز کرد: طبیعتاً ما نمی توانیم همه آثار شهدا را تبدیل به یک اثر فاخر کنیم ولی باید آثار شهدا را تا جایی که امکان دارد جمع آوری کنیم.

امام جمعه ایلام بیان کرد: ما نباید به آنچه که امروز از شهدا آثاری جمع آوری شده است اکتفا کنیم و باید به دنبال این باشیم که آثاری باقی مانده از شهدا را جمع آوری کنیم.

وی بیان کرد: مردم استان ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس شهر و دیار خود را ترک نکردند و با همه سختی ها آواره دیگر شهرها نشدند، باید به گونه ای عمل کرد که این فضا را برای نسل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید آثار هنری برای معرفی رشادت های مردم ایلام در دفاع مقدس

لزوم تولید آثار هنری برای معرفی رشادت های مردم ایلام در دفاع مقدس