مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-30سياسي

8 دستگاه ماینر توسط مرزبانی گنبدکاووس کشف شد


فرمانده هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تاکنون هشت دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در نوار مرزی گنبدکاووس کشف و ضبط شد.

- سرهنگ ستاد محمدباقر نجفی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مرزبانان نوار مرزی و هنگ مرزی اترک فعالیت های خوبی را در مقابله و کشف سلاح و دستگاه ارز دیجیتال غیرمجاز در نوار مرزی از ابتدای سال تاکنون داشتند.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به رفع مشکلات برق و کمتر شدن قطعی برق در شهرستان و با رصد اطلاعاتی در نوار مرزی، توانستیم از ابتدای سال تاکنون هشت دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز را کشف و ضبط کنیم.

فرمانده هنگ مرزی اترک گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و هفت عدد فشنگ کشف و 11 نفر به عنوان مجرم و متخلف دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی ادامه دهد: مرزبانان و مرزنشین در نوار مرزی گنبدکاووس تعامل و همراهی خوبی با هم دارند و برای نجات جان یکدیگر ایثار و جانفشانی می کنند.

نجفی نژاد گفت: در روزهای گذشته پلیس 110 اعلام کرد که یکی از همشهریان مرزنشین به علت عدم مهارت تیوپ در تالاب آلاگل رفته و قادر به برگشت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دستگاه ماینر توسط مرزبانی گنبدکاووس کشف شد

8 دستگاه ماینر توسط مرزبانی گنبدکاووس کشف شد