مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-30اقتصادي

مشکل تملک اراضی ایستگاه راه آهن در شهرکرد حل شد


مشکل تملک اراضی ایستگاه راه آهن مبارکه، سفید دشت به شهرکرد در منطقه رحمتیه شهرکرد حل شده است و به زودی کلنگ احداث ایستگاه راه آهن به زمین زده خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل تملک اراضی ایستگاه راه آهن مبارکه، سفید دشت به شهرکرد در منطقه رحمتیه شهرکرد حل شده است و به زودی کلنگ احداث ایستگاه راه آهن به زمین زده خواهد شد.

اقبال عباسی 9 تیرماه در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل تملک اراضی برای احداث ایستگاه راه آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد در منطقه رحمتیه شهرکرد، اظهار کرد: طبق پیگری های انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و طی تفاهم نامه منعقد شده با نیروهای مسلح مقرر شد حدود 35 هکتار از 118 هکتار اراضی واگذار شده به سپاه قمربنی هاشم(ع) در گذشته به سرعت آزادسازی و در اختیار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای احداث ایستگاه راه آهن قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پس از آزادسازی کامل و تملک این اراضی در هفته آینده، کلنگ احداث ایستگاه راه آهن در شهرکرد بر زمین زده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه های دارای اولویت در چهارمحال و بختیاری باید به سرعت توسط مدیران مرتبط پیگیری شود، عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تملک اراضی ایستگاه راه آهن در شهرکرد حل شد

مشکل تملک اراضی ایستگاه راه آهن در شهرکرد حل شد