مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-30پزشكي

معرفی سه محلول ضدعفونی کننده دست معتبر و استاندارد


در ادامه سه برند معتبر، با سابقه و دارای مجوز بهداشت را در زمینه مواد ضدعفونی کننده معرفی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، مبنی بر آغاز موج پنجم بیماری کووید 19 در ایران در تیر ماه امسال و لزوم بکارگیری و رعایت مجدد پروتکل های بهداشتی همچون شستن دست ها با آب و صابون، ضدعفونی کردن دست ها با محلول ضدعفونی کننده استاندارد و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، استفاده از ماسک سه لایه و در نهایت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، می بایست تمام تلاش خود را بکار گیریم تا میزان ابتلاء به این بیماری مرگبار را کاهش دهیم.

در این راستا قصد داریم سه برند معتبر، با سابقه و دارای مجوز بهداشت را در حوزه ی مواد ضدعفونی کننده به شما معرفی می کنیم.

محصولات شرکت دارویی رضاراد شرکت رضاراد در سال 1371 تأسیس و فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و واردات تجهیزات پزشکی و بطور تخصصی در بخش ضدعفونی کننده های مراکز درمانی، آغاز کرد و از آن تاریخ تا کنون در زمینه کنترل عفونت فعال می باشد.

از سال 1385 شرکت رضاراد اولین خط تولید ضدعفونی کننده های سطوح و دست را راه اندازی نمود که محصولات آن با نام های تجاری، سارفوسپت (جهت ضدعفونی سطوح مختلف و ابزارجراحی) و درموسپت (جهت ضدعفونی پوست و دست) به بازار عرضه می گردد که با توجه به کیفیت و قیمت قابل رقابت آن با اقلام مشابه خارجی پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سه محلول ضدعفونی کننده دست معتبر و استاندارد

معرفی سه محلول ضدعفونی کننده دست معتبر و استاندارد