مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-30حوادث

نجات مرد 65 ساله از ارتفاعات دره کیوار همدان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مردی 65ساله ای که در ارتفاعات دره کیوار همدان دچار حادثه شده بود توسط تیم جستجو و نجات کوهستان مستقر در پایگاه میدان میشان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان، - ایسنا/همدان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مردی 65ساله ای که در ارتفاعات دره کیوار همدان دچار حادثه شده بود توسط تیم جستجو و نجات کوهستان مستقر در پایگاه میدان میشان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان، نجات یافت.

حمید عرفی یگانه با اشاره به انجام یک عملیات نفسگیر توسط نجاتگران مستقر در پایگاه امدادونجات کوهستان منطقه میشان، خاطرنشان کرد در ساعت 11:45 دقیقه روز سه شنبه 8 تیر طی تماس مردمی با سامانه 112 (مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان)، گزارشی مبنی بر سقوط فردی در ارتفاعات دره کیوار الوند دریافت شد و هماهنگی های لازم برای اعزام تیم امداد کوهستان هلال احمر شهرستان همدان صورت گرفت.

عرفی یگانه تصریح کرد: نجاتگران در سریعترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و اقدامات اولیه را برای تثبیت فرد مصدوم که به علت سقوط از ارتفاع دچار ترومای مچ پا شده را انجام دادند.

وی ادامه داد: فرد مصدوم توانایی حرکت نداشت که نجاتگران با استفاده از بسکت و تجهیزات امدادی و طی مسافت طولانی و ناهموار کوهستانی، وی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مرد 65 ساله از ارتفاعات دره کیوار همدان

نجات مرد 65 ساله از ارتفاعات دره کیوار همدان