مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-30پزشكي

راه اندازی ایستگاه سنجش آلاینده های هوا در آبادان


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ایستگاه سنجش آلاینده های هوا در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

- جعفر ربیحاوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، بحران ریزگردها را در کشور و به ویژه در جنوب و جنوب غرب خوزستان بسیار مهم دانست و اظهار کرد: شهرستان آبادان با شرایط اقلیمی خاص در سال های گذشته با افزایش غلظت ریزگردها و طوفان گرد و غبار روبه رو بوده است.

وی افزود: تجهیزات جدید سنجش آلاینده های هوا برای راه اندازی سیستم پایش غلظت ریزگردها و سایر آلاینده های هوا و تأمین اهداف برنامه سازگاری و مقابله با پدیده گرد و غبار پس از مکان یابی و بر اساس ضوابط فنی استقرار ایستگاه های سنجش ذرات معلق هوا و تأیید مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت خریداری شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: این تجهیزات شامل دستگاه اندازه گیری و نمونه برداری ذرات هوای آزاد، دستگاه غبار سنج محیطی پرتابل، دستگاه گاز سنج محیطی پرتابل هستند.

ربیحاوی خبر داد: این ایستگاه به زودی توسط معاون وزارت بهداشت همزمان با سراسر کشور افتتاح و به شبکه ملی پایش غلظت ریزگردها متصل می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش بار آلودگی هوا در بیمارستان ها و مراکز جامع سلامت 16 ساعته به دلیل افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلاینده های هوا در آبادان

راه اندازی ایستگاه سنجش آلاینده های هوا در آبادان