مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-30سياسي

اجرای عملیات شناسایی شناورها توسط پهپادهای «نداجا»


هواپیماهای بدون سرنشین «یسیر» و «ابابیل» و همچنین یگان های پدافندی ارتش، با موفقیت عملیات شناسایی شناورها را اجرا و اطلاعات دریافتی را به صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی ارسال کردند.

- ، صبح امروز در طرح های از پیش تعیین شده در محدوده تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 در دریای خزر، پهپاد برد متوسط یسیر و پهپاد ابابیل با شناسایی و پایش منطقه عمومی تمرین، نسبت به ارسال تصاویر به صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی اقدام و عملیات شناسایی انواع شناورها را به صورت کاملاً تخصصی اجرا کردند.

همچنین تمرین عملیات رزمی توسط یگان تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش با بکارگیری تجهیزات و سلاح های مورد نیاز با پشتیبانی بالگردهای 212 و ناوهای موشک انداز، با اتخاذ روش های تمرین شده رزمی و تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی و بکارگیری سامانه های اخلالگر راداری انجام شد.

در ادامه تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با اجرای عملیات های چریک و ضد چریک و عملیات نفوذ به ساحل، کنترل منطقه سرزمینی و اطلاعاتی را تمرین کردند.

اجرای تیراندازی به اهداف سطحی و هوایی، فاز بعدی در این تمرین دریایی بود که با انتقال تجربیات پیشکسوتان به افسران جوان با موفقیت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات شناسایی شناورها توسط پهپادهای «نداجا»

اجرای عملیات شناسایی شناورها توسط پهپادهای «نداجا»