مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-30سياسي

صحبت از تغییر شهردار جفای بزرگ در حق مردم اراک است


منتخب ششمین دوره شورای شهر اراک گفت: در حال حاضر صحبت از تغییر شهردار جفای بزرگ در حق مردم اراک است زیرا شهردار مستقر مشغول اجرای پروژه های متعددی است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان وحید میرنظامی شب سه شنبه در گفتگوی مجازی در بستر کلاب هاوس با عنوان شورای ششم شهر اراک، باید و نبایدها با بیان اینکه انتقادات زیادی به عملکرد مدیریت شهری و ادوار شوراهای شهر و روستا در کشور وارد است و در مواردی شوراها خروجی مناسب نداشته اند، اظهار کرد: مدیریت شهری در کشور ما بر خلاف کشورهای توسعه یافته از لحاظ حقوقی و اختیارات قانونی و اجرایی جایگاه مناسبی ندارند.

وی ادامه داد: هر چند در قانون اساسی کشور ما اختیارات خوبی به شورای شهر واگذار شده است ولی متأسفانه این حقوق و اختیارات از سوی دستگاه ها و نهادها به درستی به رسمیت شناخته نمی شود به همین خاطر در ششمین دوره شورای شهر اراک به دنبال این هستیم که این اختیارات از سوی دستگاه ها به رسمیت شناخته شوند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر اراک با بیان اینکه هنوز پختگی و نگاه لازم به شورای شهر وجود ندارد، گفت: باید دستگاه ها و نهادهای اجرایی همگام با شورای ششم شهر اراک باشند زیرا در مدت چهار سال خدمت رسانی شورای شهر نیازهای شهر نامحدود و منابع مدیریت شهری محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت از تغییر شهردار جفای بزرگ در حق مردم اراک است

صحبت از تغییر شهردار جفای بزرگ در حق مردم اراک است