مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-30سياسي

برکت به کسب وکار بانوی گیلانی رونق بخشید


موسوی نمونه ای از هزاران تولید کننده در کشور است که در گیر و دار بروکراسی های اداری با کمک تسهیلات بنیاد برکت به کسب و کار خود رونق بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، در حال حاضر اشتغال جوانان به چالش مهمی  پیش روی دولت تبدیل شده است، زیرا اشتغال امری فرا بخشی و وظیفه تمامی بخش ها ونهادهای کشوری بوده و توجه به آن منجر به ایجاد آرامش در کشور می شود.

  بی شک در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها توجه به تولید و ایجاد اشتغال بسیار به رونق اقصادی کشور کمک کرده و در تحقق این امر نقش نهادهای حمایتی لز جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وقتی پای حرف کار آفرینان و تولید کنندگان می نشینی همگی نسبت به بروکراسی های اداری در دریافت تسهیلات بسیار گله مند هستند و این پاسکاری اداری را ناشی از عدم رغبت دولت در حل مشکلات تولید و رفع موانع می دانند.

یکی از آن کار آفرینان خانم موسوی است که نا امید از بروکراسی های شدید اداری در دریافت تسهیلات صدای فراخوان تسهیلات بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام را در روستای خود را شنیده و نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام می کند.

پس از شنیدن نام و قصه خانم موسوی به سراغ او رفته تا گفت وگویی با او داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت به کسب وکار بانوی گیلانی رونق بخشید

برکت به کسب وکار بانوی گیلانی رونق بخشید