مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-30بين الملل

هشدار عضو حزب الله به آمریکا و متحدانش: لبنان تسلیم توطئه نخواهد شد


عضو شورای سیاسی حزب الله ضمن اشاره به توطئه آمریکا، غرب و برخی کشورهای عربی علیه لبنان گفت، هدف همه اینها تسلیم شدن لبنان است اما رخ نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود القماطی عضو شورای سیاسی حزب الله و وزیر پیشین لبنانی در اظهاراتی درباره ادامه توطئه آمریکا و متحدانش علیه ، وی گفت: درست است که فساد داخلی زیاد شده و سرقت، غارت و کلاهبرداری دلیل اصلی بحران فعلی است اما این باعث نمی شود که فراموش کنیم آمریکا، غرب و کشورهای عربی علیه ما توطئه کردند، ما را محاصره و اموالمان را مصادره کردند، آنها مانع از ورود ارز به کشورمان شدند و با تمام توان ما را محاصره کردند تا تسلیم شویم اما هرگز تسلیم نخواهیم شد.

وی ادامه داد: ما به این دنیا و به (عوامل) فساد در داخل می گوییم که لبنان سقوط نخواهد کرد زیرا اگر سقوط کند منافع شما و متحدانتان نیز از هم خواهد پاشید و قبل از آنکه دست شما به مقاومت و سلاح آن و نیز اهداف بی ارزشتان که می خواهید با آن لبنان ضعیف باقی بماند، برسد وضعیتی پیش خواهد آمد که عواقب آن غیرقابل تصور است.

حزب الله لبنان را ضعیف نخواهد گذاشت.

  قماطی در ادامه به انتقاد از برخی در داخل لبنان و عدم همکاری آنها برای تشکیل هر چه زودتر دولت پرداخت و گفت، اولویت باید ملت و مردم باشند نه منافع سیاسی و حزبی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عضو حزب الله به آمریکا و متحدانش: لبنان تسلیم توطئه نخواهد شد

هشدار عضو حزب الله به آمریکا و متحدانش: لبنان تسلیم توطئه نخواهد شد