مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-30اقتصادي

منتخبین شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار هیچ توصیه ای نمی پذیرند


منتخب ششمین دوره شورای شهر اراک گفت: هیچ کس برای توصیه شهردار اراک به منتخبین شورای شهر زنگ نزند زیرا در انتخاب شهردار هیچ توصیه ای را نمی پذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس خسروانی شب سه شنبه در گفتگوی مجازی در بستر کلاب هاوس با عنوان شورای ششم شهر اراک، باید و نبایدها با بیان اینکه مدیریت شهری امری حساس و جدی است، اظهار کرد: در طی سال های اخیر کشورمان همچون سایر کشورهای جهان با رشد مضاعف شهر نشینی روبرو است.

وی ادامه داد: متأسفانه میانگین نرخ شهرنشینی در ایران نسبت به نرخ جهانی بالاتر است همین امر باعث شد که نیازهای شهری در کشور ما نسبت به سایر کشورهای جهان بالاتر باشد.

خسروانی اظهار کرد: متأسفانه در سه سال اخیر به خاطر عملکرد نامطلوب مدیریت شهری در اراک با افزایش آسیب های اجتماعی و معضلات شهری روبرو هستیم و هم اکنون شهر اراک با انبوه نیازهای شهری مواجه است.

وی ادامه داد: ما باید این موضوع را در جامعه نهادینه کنیم که مدیریت شهری یک امر تخصصی است و امروز شهرها به دلیل گسترش و افزایش جمعیت و به دلیل بزرگ شدن و کلان شدن با انباشت مسائل و مشکلات در یک وضعیت خاصی به سر می برند و شهر اراک یکی از این شهرها است و مدیریت و حل مسائل شهر اراک به علم و تخصص نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار هیچ توصیه ای نمی پذیرند

منتخبین شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار هیچ توصیه ای نمی پذیرند