مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-30سياسي

کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام نیمه دوم سال جاری برگزار می شود


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اجلاسیه کنگره در نیمه دوم سالجاری و در چند بخش ویژه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت الاسلام کریمی تبار در جلسه ستاد هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: مهمترین کاری که برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا می توان انجام داد، ثبت آثار و مستندات شهدا اعم از خاطرات، وصیت نامه، عکس و فیلم است که برای آیندگان و نسل های بعدی به عنوان میراث گران بها برجای خواهد ماند.

وی به برکات حضور نام شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و تاثیر آن در مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: عطر یاد و نام شهدا بایستی جامعه ما را دربر گیرد و ما باید از این فضای ایجاد شده برای رشد فرهنگی و اجتماعی کشور بهره ببریم.

  چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهدا سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تبریک فرارسیدن عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران گفت: اجرای عملیات موفق و پیروزمندانه کربلای یک و آزادسازی مهران توسط رزمندگان اسلام پایانی بر استراتژی دفاع متحرک رژیم بعث که تا سال ها اثرات این حماسه برجای ماند، بود.

وی ادامه داد: امروز چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهدا با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسوولان کمیته ها پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام نیمه دوم سال جاری برگزار می شود

کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام نیمه دوم سال جاری برگزار می شود