مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-30فرهنگي

« ایرانگرد 5» به کدام مناطق ایران سفر می کند؟


سازنده مستند «ایرانگرد» با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا و تاثیر آن بر ساخت دو فصل اخیر، اعلام کرد که فصل جدید برای پحش در نوروز 1401 ساخته می شود.

- سازنده مستند ایرانگرد با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا و تاثیر آن بر ساخت دو فصل اخیر، اعلام کرد که فصل جدید برای پحش در نوروز 1401 ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، برنامه ایرانگرد معرفی طبیعت بکر شهرها و روستاهای ایران و شیوه زندگی مردم عشایر و روستاهای ایران را در دستور کار داد.

این مجموعه مستند علاوه بر معرفی طبیعت کشورمان، آداب و رسوم روستانشینان، عشایر و ییلاق نشینان این مرز و بوم را به تصویر درآورده است.

جواد قارایی کارگردان، تهیه کننده و راوی مستند ایرانگرد برای تهیه این برنامه با گروه فیلمبرداری خود به شهرها و استان های مختلف ایران سفر می کند و به روایت زندگی و آداب و رسوم ساکنان این مناطق می پردازد.

مستند ایرانگرد 4 نوروز امسال روی آنتن شبکه یک سیما رفت و قرار شد ادامه آن تابستان 1400 پخش شود و حالا ادامه پخش آن از هفته دوم تابستان از شبکه یک سیما آغاز شده است.

قارایی در این باره گفت: در این بخش از ایرانگرد به استان های اردبیل، لرستان، سمنان و هرمزگان رفته و بیشتر با جاذبه های گردشگری ایران آشنا می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« ایرانگرد 5» به کدام مناطق ایران سفر می کند؟

« ایرانگرد 5» به کدام مناطق ایران سفر می کند؟