مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-30اقتصادي

اختصاص 100 هزار میلیاردتومان منابع مالی برای سرمایه گذاری در کشور


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص صد هزار میلیارد تومان منابع برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشور برای اولین بار خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص صد هزار میلیارد تومان منابع برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشور برای اولین بار خبر داد و گفت: بنا داریم این اعتبار را سال آینده در قالب صندوق حمایت از سرمایه گذاری لحاظ کنیم.

ابراهیم عزیزی در نشست با فعالان اقتصادی کرمانشاه که امروز (9تیر) برگزار شد، پیشرفت کشور را نیازمند چند عامل مهم از جمله نیروی انسانی، کارآفرینان و تشکل های بخش خصوصی دانست و افزود: قوانین و مقررات سهل و روان نیز از دیگر نیازهای پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه محتوای قوانین باید به گونه ای نوشته شود که قابل کنترل و دارای ضمانت اجرایی باشد، خاطرنشان کرد: اجرایی این قوانین نیز باید به دقت و درستی صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه یکی دیگر از ملزومات پیشرفت کشور را در نظر گرفتن حمایت ها در زمینه های مختلف مالی، تسهیلاتی، مالیاتی و بیمه ای و .

دانست.

عزیزی معتقد است، اگر مجموع این عوامل به درستی در کنار هم قرار گیرد پیشرفتی در کشور حاصل می شود که از دل آن رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر نیز حاصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 هزار میلیاردتومان منابع مالی برای سرمایه گذاری در کشور

اختصاص 100 هزار میلیاردتومان منابع مالی برای سرمایه گذاری در کشور