مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-30اقتصادي

احیای جایگاه بخش خصوصی را از دولت آینده می خواهیم


دولت آینده کشور را با چالش های جدی تحویل می گیرد، اما انتظارات بزرگی از آن می رود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: دولت آینده کشور را با چالش های جدی تحویل می گیرد، اما انتظارات بزرگی از آن می رود.

کیوان کاشفی در نشست فعالین اقتصادی استان با دکتر ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که امروز (9تیر) برگزار شد، با اشاره به تغییرات مدیریتی کشور که پیش رو داریم، اظهار کرد: دولت جدید کشور را با چالش ها و سختی های جدی تحویل می گیرد که عمده این چالش ها اقتصادی است.

وی نرخ بالای تورم که در سه ماهه امسال نزدیک به 40 درصد بود را یکی از این ابرچالش ها دانست و افزود: روند افزایشی تورم به تدریج تاثیر خود را در نرخ ارز هم نشان داده و قیمت کالاها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

عضو هیات رییسه اتاق ایران تحریم های بین المللی و نامناسب بودن فضای کسب و کار را نیز از دیگر مشکلات کشور دانست که دولت آینده با آن مواجه است.

کاشفی ابراز امیدواری کرد، با وجود همه این مشکلات، با آغاز به کار دولت سیزدهم و هماهنگی که بین سه قوه ایجاد می شود شاهد کارهای بزرگی در کشور باشیم که مردم انتظار آن را دارند.

وی یکی از مهمترین کارهایی که دولت آینده باید برای بهبود امور در دستور کار داشته باشد را استفاده از نظرات بخش خصوصی دانست و عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای جایگاه بخش خصوصی را از دولت آینده می خواهیم

احیای جایگاه بخش خصوصی را از دولت آینده می خواهیم