مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-30اقتصادي

کارگران ورزشکار کمتر دچار حوادث کار می شوند


به گفته رییس هیات ورزش کارگری کرمانشاه ورزش کردن باعث بهبود آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی حین انجام کار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات ورزش کارگری کرمانشاه ورزش کردن باعث بهبود آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی حین انجام کار می شود.

محمد شهبازیان در همایش بزرگ دوچرخه سواری که به منظور تجلیل از تلاشگران صنعت برق نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه امروز(9 تیر) برگزار شد، بااشاره به اهمیت مقوله ورزش، اظهارکرد: براساس نتایج تحقیقات و مقالات، به اثبات رسیده که ترویج تحرک و ورزش در میان کارگران واحدهای صنعتی و تولید می تواند افزایش راندمان تولید آنها را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: تحرک در واحدهای کارگری و صنعتی همچنین باعث آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی در حین انجام کار می شود.

رییس هیات ورزش کارگری کرمانشاه با بیان اینکه کاهش فعالیت های جسمانی و تحرک بین مردم یکی از نتایج صنعتی شدن جوامع است، گفت: این مسئله پیامدهای جسمی و روحی زیادی را برای مردم و بویژه کارگرانی که وقت زیادی را در واحدهای تولیدی می گذرانند، به همراه داشته است.

وی یادآورشد: در ایران حدود 10 میلیون کارگر داریم که در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند و باید زمینه هایی را فراهم کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ورزشکار کمتر دچار حوادث کار می شوند

کارگران ورزشکار کمتر دچار حوادث کار می شوند