مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-30سياسي

حضور هوشمندانه در فضای مجازی لازمه توسعه است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به اهمیت فعالیت هدفمند و حضور هوشمندانه در فضای مجازی گفت: استفاده اصولی و صحیح از فضای مجازی می تواند زمینه رشد، - ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به اهمیت فعالیت هدفمند و حضور هوشمندانه در فضای مجازی گفت: استفاده اصولی و صحیح از فضای مجازی می تواند زمینه رشد، توسعه و معرفی بهتر جاذبه ها و پتانسیل های استان را فراهم سازد.

یعقوب گویلیان امروز (9تیر) در جلسه تخصصی با رییس پلیس فتای کردستان اظهار کرد: خوشبختانه با هوشیاری و درایت مسئولین فضای مجازی این اداره کل، توانسته ایم علاوه بر تعامل با تمامی بخش های زیرمجموعه، زمینه همکاری و اطلاع رسانی اصولی و مناسب را فراهم سازیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه همکاری این اداره کل با پلیس فتا در سطح مطلوبی است اما نیاز به همکاری بیشتر در بخش مبارزه با تخلفات فضای مجازی داریم.

گویلیان اجاره خانه و برگزاری تورهای گردشگری بە صورت غیر مجاز را دو مشکل اساسی در استان و کشور برشمرد و گفت: نگرانی اصلی این اداره کل و بخش های خصوصی دارای مجوز فعالیت بدون ضوابط و مقررات افراد سودجو در زمینه اسکان مسافران و برگزاری تورهای غیر مجاز و تبلیغات آن ها در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هوشمندانه در فضای مجازی لازمه توسعه است

حضور هوشمندانه در فضای مجازی لازمه توسعه است