مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-30سياسي

تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 نیروی دریایی ارتش پایان یافت


تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 نیروی دریایی ارتش با انجام رژه دریایی در دریای خزر پایان یافت.

- ، تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 نیروی دریایی ارتش در بزرگترین دریاچه جهان، بعد از ظهر امروز با رژه یگان های شناور دریایی و یگان های پروازی با موفقیت پایان یافت.

بهره گیری از تاکتیک ها و استفاده از دستاوردها و تجهیزات نیروی دریایی ارتش، استفاده از انواع سامانه های تولید داخل از جمله سامانه های الکترواپتیکی و همچنین سامانه های جنگ الکترونیک موجود در یگان های شناور، در این تمرین دریایی مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفتند.

همچنن عملیات شناسایی شناورها توسط هواپیماهای بدون سرنشین یسیر و ابابیل ، تمرین عملیات رزمی توسط تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش با به کارگیری تجهیزات و سلاح های مورد نیاز با پشتیبانی بالگردهای 212 و ناوهای موشک انداز، اتخاذ روش های تمرین شده رزمی و تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی و بکارگیری سامانه های اخلالگر راداری، اجرای عملیات های چریک و ضد چریک و عملیات نفوذ به ساحل، کنترل منطقه سرزمینی و اطلاعاتی و اجرای تیراندازی به اهداف سطحی و هوایی، از اقدامات انجام شده در این تمرین دریایی بود.

تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 با بهره گیری از ظرفیت تمامی یگان های ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش شامل؛ منطقه چهارم دریایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 نیروی دریایی ارتش پایان یافت

تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 نیروی دریایی ارتش پایان یافت