مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 12:152021-06-30اقتصادي

نمایشگاه بین المللی قم تا پایان دولت فعلی افتتاح شود


استاندار قم خواستار تکمیل نمایشگاه بین المللی قم تا پایان دولت فعلی شد و گفت: کارکرد نمایشگاه بین المللی قم به دلیل قرارگرفتن در شاهراه ارتباطی کشور فرااستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در سخنانی با اشاره به مصوبه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان در الحاق 87 هکتار از اراضی به شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: این الحاق علاوه بر پاسخگویی به نیاز کارآفرینان و سرمایه گذاران، سبب سرعت بخشیدن به احداث طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی خواهد شد.

وی همچنین نمایشگاه بین المللی قم را دارای اهمیت ویژه دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین مزیت های قم نسبت به سایر استان ها قرار گرفتن آن در شاهراه ارتباطی کشور است و از این رو می توان کارکرد نمایشگاه بین المللی قم را فرااستانی عنوان کرد.

استاندار قم با بیان این که بهره برداری از این نمایشگاه می تواند به توسعه صنعت استان منجر شود خواستار تکمیل آن تا پایان دولت فعلی شد و گفت: پیگیری مسائل مرتبط با نمایشگاه بین المللی قم از دستگاه های ملی یک ضرورت است.

سرمست در ادامه کاهش میزان بارندگی در کشور و استان قم و نیز مشکل کمبود برق نسبت به میزان مصرف را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: لازم است تا تدابیر لازم برای مدیریت مصرف انرژی در استان مورد توجه ویژه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی قم تا پایان دولت فعلی افتتاح شود

نمایشگاه بین المللی قم تا پایان دولت فعلی افتتاح شود