مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-30سياسي

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم


مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم با حضور استاندار قم و رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.

- ، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های امدادی، درمانی، حمایتی، آموزشی و فرهنگی هلال احمر قم، در سخنانی با تقدیر از مشارکت و حمایت های مادی و معنوی خیرین در کمک به جمعیت هلال احمر استان، گفت: حضور خیرین در عرصه های مختلف کمک به توسعه و پیشرفت استان بسیار چشمگیر و مایه دلگرمی است.

استاندار قم با ارج نهادن به زحمات خیرین تصریح کرد: بخشش مال و اموال خود در راه کمک به نیازمندان و گره گشایی از مشکلات جامعه اقدامی ارزشمند و در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش فراوانی می باشد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج روحیه و فرهنگ خیرخواهی و خیر اندیشی و خدمت به مردم، افزود: خیرین الگوهای شایسته ای برای همه انسان ها محسوب می شوند و همه باید سپاسگزار آنان بوده و تلاش کنیم تا با الگوبرداری از عمل آنها در کارهای خیر و عام المنفعه شریک باشیم.

بهرام سرمست با اشاره به قرار گرفتن قم در مسیر شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور و بالا بودن آمار تصادفات و حادثه خیز بودن استان بویژه با توجه به تأسیس دو شهرستان کهک و جعفرآباد و لزوم استقرار واحدهای اداری و امدادی هلال احمر در این دو شهرستان و تأسیس پایگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم