مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-30ورزشي

نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید اگر تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز غفلت کند و امتیازی را از دست دهد، جای جبران نخواهد داشت.

- نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت! سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید اگر تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز غفلت کند و امتیازی را از دست دهد، جای جبران نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سری رقابت های هفته 25 لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اظهار کرد: بازی به ظاهر آسانی نسبت به هفته های گذشته خواهیم داشت اما بازی بسیار مهم، سخت و سرنوشت سازی داریم و شاید ماشین سازی آخرین شانس خود را برای باقی ماندن در لیگ داشته باشد و همه می دانیم که هیچ بازی راحت نیست و بعضا تیم های آسان مسابقات و شرایط سختی را برای حریف رقم می زنند و اختلاف سطح فوتبال کم شده است و باید با تمرکز بالا و برنامه ریزی مقابل ماشین سازی به میدان برویم.

وی ادامه داد: ما دو امتیاز حساس و بسیار مهم را در مقابل ماشین سازی در بازی رفت از دست دادیم و اگر غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!

نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!