مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-30سياسي

نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می شود


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات انجام شده در شهرک صنعتی شهر کرمان اجرا می شود.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات انجام شده در شهرک صنعتی شهر کرمان اجرا می شود.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به نشست مشترک با حضور استاندار، رییس کمیسیون عمرانی مجلس و معاون بنیاد مسکن در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات انجام شده در شهرک صنعتی شهر کرمان اجرا می شود.

وی افزود: بعد از اجرای این طرح در شهرک صنعتی به سایر محله های حاشیه ای نیز تعمیم داده خواهد شد.

پورابراهیمی هدف از برگزاری این نشست را ساماندهی حاشیه شهر کرمان عنوان کرد و گفت: با توجه به پیشگیری هایی که از ماه ها قبل صورت گرفته، این مهم در دستور کار استاندار و مسوولان اجرایی استان قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن متولی شد تا اولین منطقه حاشیه نشینی شهر کرمان را در قالب طرح جامعی عملیاتی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس، وی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته تیم تخصصی بنیاد مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می شود

نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می شود