مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-30سياسي

50 درصد جمعیت شهری کردستان در 25 درصد شهرها زندگی می کنند


استاندار کردستان از حاشیه نشینی به عنوان یکی از مشکلات مناطق شهری استان یاد کرد و گفت: هم اکنون50 درصد جمعیت شهری کردستان در 25 درصد شهرها زندگی می کنند.

- ، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سنندج اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن جزو نهادهایی است که در آن تغییر ایجاد نشده و با همان فضا در حال خدمت است.

وی افزود: امیدواریم دامنه فعالیت های بنیاد مسکن در کردستان بیش از پیش شود چرا که اجرای طرح هادی روستاها از جمله دغدغه هایی است که از سوی روستاییان استان مطرح می شود.

مرادنیا اعتقادات مذهبی ساکنان غرب استان را دلیل عدم استفاده آنان از تسهیلات مقاوم سازی خانه های روستایی عنوان کرد و این موضوع را نیازمند فرهنگ سازی دانست.

وی در این دیدار خواستار اقدام جدی تر در کردستان به ویژه در غرب استان شد و با اذعان به اینکه اهالی این مناطق به دلیل محدودیت های مذهبی تمایلی به استفاده از تسهیلات ندارند، پیشنهاد کرد همایشی برگزار شود و با کمک چهره های سرشناس و مقبول اهل سنت، اهالی این مناطق هم به استفاده از این فرصت تشویق شوند.

استاندار کردستان حاشیه نشینی را یکی دیگر از مباحث مهم در استان عنوان کرد و گفت: 50 درصد از جمعیت شهری در 25 درصد از فضای شهری استان ساکن هستند و بحث حاشیه نشینی در کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد جمعیت شهری کردستان در 25 درصد شهرها زندگی می کنند

50 درصد جمعیت شهری کردستان در 25 درصد شهرها زندگی می کنند