مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-30فرهنگي

شیراز در یک قدمی نامزدی پایتخت کتاب جهان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با مسئول کمیته ملی یونسکو در ایران، رایزنی و برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم شهر شیراز را به عنوان یکی از شهرهای نامزد پایتخت کتاب جهان آماده و معرفی کنیم.

- جلسه شورای برنامه ریزی پایتخت کتاب ایران با حضور شورای برنامه ریزی این برنامه، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی برگزار شد و علاوه بر این برنامه ها که شامل جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان و جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی می شد، سه پویش ملی کتاب خوانی نیز برای کودکان و نوجوانان و خانواده ها در این ایام برگزار شد.

ابراهیم حیدری گفت: هر ساله پایتخت کتاب ایران از سوی این دفتر و با همکاری نهادها و سازمان های مختلف در اسفند ماه انتخاب و معرفی می شد که با توجه به گسترش و شیوع بیماری کویید 19 و به جهت عملیاتی و پیاده سازی برنامه های پیش بینی شده شهر شیراز که ششمین پایتخت کتاب ایران بودند 6 ماه به مدت زمان پایتختی این شهر افزوده شد و تا شهریور 1400 به این شهر مهلت داده شد تا برنامه های خود را اجرایی و عملی سازد.

در ادامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس به تشریح اقدامات صورت گرفته شهر شیراز در مدت زمان پایتختی این شهر پرداخت و گفت: در این مدت سعی کردیم برنامه هایی را که به دبیرخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در یک قدمی نامزدی پایتخت کتاب جهان

شیراز در یک قدمی نامزدی پایتخت کتاب جهان