مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 13:502021-06-30اقتصادي

با گرانی برق و گاز، باید منتظر تعطیلی صنایع «سیمان و فولاد» باشیم


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با انتقاد از افزایش هزینه انرژی واحدهای صنعتی، گفت: با این روند تعطیلی صنایع بزرگی همچون فولاد و سیمان را در کشور خواهیم داشت.

- با گرانی برق و گاز، باید منتظر تعطیلی صنایع سیمان و فولاد باشیم ایسنا/کرمانشاه رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با انتقاد از افزایش هزینه انرژی واحدهای صنعتی، گفت: با این روند تعطیلی صنایع بزرگی همچون فولاد و سیمان را در کشور خواهیم داشت.

جهانبخش شکری در نشست فعالین اقتصادی استان با ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سالی که با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده حمایت چندانی از بخش تولید نمی شود، افزود: چرا تولیدکننده ای که می خواهد بدون تخلف کار کند و خط تولیدش را توسعه دهد را اذیت می کنند.

وی از برخورد سلیقه ای کارشناسان دستگاه ها انتقاد کرد که گاهی حتی می تواند منجر به تعطیلی یک بنگاه اقتصادی شود و اضافه کرد: بازرسی های متعدد نیز فشار مضاعفی به واحدهای تولیدی وارد می کند.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از سایر مشکلات حوزه تولید هم یاد کرد و گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که امسال قیمت گاز، برق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گرانی برق و گاز، باید منتظر تعطیلی صنایع «سیمان و فولاد» باشیم

با گرانی برق و گاز، باید منتظر تعطیلی صنایع «سیمان و فولاد» باشیم