مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-30اجتماعي

تعطیلی مجدد مشاغل در 9 شهرستان قرمز کرمان


جانشین استاندار کرمان در ستاد کرونا از تعطیلی مجدد مشاغل در 9 شهرستان قرمز کرمان خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری با اعلام وضعیت جدید رنگ بندی کرونایی استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان درگیر شیوع بیماری کروناویروس شده و در این هفته 9 شهرستان کرمان، عنبرآباد، ارزوییه، قلعه گنج، رفسنجان، سیرجان، بم، رودبار جنوب و منوجان در بسیار پرخطر قرمز قرار دارند.

وی همچنین به قرارگیری 10 شهرستان بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، ریگان، زرند، شهربابک، فاریاب، کهنوج و نرماشیر در وضعیت نارنجی پرخطر و چهار شهرستان انار، راور، فهرج و کوهبنان در وضعیت زرد هشدار اشاره کرد و افزود: تغییر رنگ استان، دلالت بر هجوم ویروس از مرز استان های شرقی و جنوبی همجوار دارد و ما وظیفه داریم با کمک مردم شرایط را کنترل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: براساس طرح جامع محدودیت های هوشمند در مناطق زرد گروه مشاغل 4 تعطیل هستند و دورکاری کارمندان در ادارات ارائه دهنده خدمات غیرضرور به صورت یک سوم خواهد بود و ادارات خدمات ضروری تماماً باید حضور داشته باشند.

بصیری گفت: در مناطق نارنجی گروه مشاعل 3 و 4 تعطیل هستند و دورکاری در ادارات عادی به شکل یک دوم و ادارات خدمات رسان ضروری به شکل یک سوم باید اعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مجدد مشاغل در 9 شهرستان قرمز کرمان

تعطیلی مجدد مشاغل در 9 شهرستان قرمز کرمان