مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 14:252021-06-30سياسي

شیوع کرونای دلتا در مشهد/احتمال قرمز شدن شهر از هفته آینده


مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه مشکل ما فقط کمبود واکسن نیست و ما در برنامه ریزی و اجرای واکسیناسیون نیز دچار مشکل هستیم، - شیوع کرونای دلتا در مشهد و احتمال قرمز شدن شهر از هفته آینده ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه مشکل ما فقط کمبود واکسن نیست و ما در برنامه ریزی و اجرای واکسیناسیون نیز دچار مشکل هستیم، گفت: صف های طولانی واکسن یکی از این مشکل هاست که باعث انتقال ویروس کرونا به افراد می شود.

علی بیرجندی نژاد امروز در نشستی با عنوان چالش های پیک پنجم کرونا و کرونای دلتا که در سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد، بیان کرد: تا زمانی که واکسیناسیون گسترده انجام نشده و حداقل 80 درصد جامعه واکسینه نشده باشند، رعایت پروتکل ها، به ویژه پرهیز از تجمعات چه در فضای بسته و چه رو باز، مهم ترین اقدام برای کنترل بیماری است.

وی شرایط مشهد را بسیار شکننده توصیف کرد و گفت: کرونای دلتا در مشهد گسترش پیدا کرده و وضعیت شهر احتمالا در روزهای آتی قرمز خواهد شد.

تقاضای ما همکاری مردمی برای پرهیز از سفرهای تابستانه به خصوص سفر به شهرهایی چون مشهد است و امیدوارم مسئولین امر نیز در این رابطه اقدامات بازدارنده را سریع تر اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونای دلتا در مشهد/احتمال قرمز شدن شهر از هفته آینده

شیوع کرونای دلتا در مشهد/احتمال قرمز شدن شهر از هفته آینده