مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-30اقتصادي

اعلام آمادگی کمک 14 میلیارد تومانی کارخانجات اسفراین در راستای مسئولیت اجتماعی


فرماندار اسفراین از کمک 14 میلیارد تومانی دو صنعت فولاد و لوله گستر اسفراین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی به طرح های اولویت دار و ضروری این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، مهدی کرامتی ظهر امروز در نشستی که با حضور امام جمعه اسفراین و مدیران عامل مجتمع صنعتی فولاد و شرکت لوله گستر اسفراین برگزار شد؛ اظهار کرد: نگاه دلسوزانه استاندار با رویکرد توسعه شاخص ها و توسعه متوازن است .

وی گفت: با اعتبارات قطره چکانی دولت جهش در توسعه اتفاق نخواهد افتاد و صنایع علاوه بر انجام مأموریت اصلی خود در ارتقاء سطح تولید و اشتغال باید خدمتی که منفعت عمومی بهره مند شوند را ارائه دهند.

  فرماندار اسفراین افزود: این نگاه توسعه ای که از حضور صنایع، منفعت عام را ببریم ؛ مُیسّر نخواهد شد مگر با تعامل و هم افزایی که در جهت خدمت به مردم ایجاد خواهد شد.

  وی گفت: نجابت مردم اسفراین مشهود و ملموس است و تلاش برای خدمت کردن به آن ها منفعت و خیر آخرت است.

  در پایان این نشست  دو صنعت لوله گستر و فولاد در راستای همکاری و مشارکت در مسئولیت پذیری اجتماعی با کمک 14 میلیاردی به شهرستان اسفراین موافقت کردند.

  گفتنی است مقرر شد به زودی کمک 7 میلیارد تومانی لوله گستر و 7 میلیارد تومانی فولاد و همچنین کمک 5 میلیارد تومانی شرکت آذین فورج ظرف چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی کمک 14 میلیارد تومانی کارخانجات اسفراین در راستای مسئولیت اجتماعی

اعلام آمادگی کمک 14 میلیارد تومانی کارخانجات اسفراین در راستای مسئولیت اجتماعی