مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-30سياسي

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از نحوه تزریق واکسن کرونا


اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با حضور در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نزدیک در جریان واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهربه نقل از خانه ملت، جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور در مراسم افتتاح پایگاه چهارم واکسیناسیون منطقه سوم شهرداری در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نزدیک در جریان واکسیناسیون مردم قرار گرفتند.

حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این بازدید، گفت: آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بازدید سرزده ای را از محل واکسیناسیون در حسینیه ارشاد داشت و با اعتراضات مردم نسبت به عملکرد وزارت بهداشت در واکسیناسیون مواجه شدند البته مردم با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان هم تماس هایی را داشتند و شایعات عجیب و غریبی که نمی توان صحت و سقم آنها را تأیید کرد، مانند نوبت فروشی و زنبیل گذاشتن شبانه بودیم مطرح شده بود که در نهایت با تماس هایی با رییسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا یادآور شدیم چنین گزارش هایی به ما ارائه شده و باید آنها را پیگیری و مدیریت کرد.

وی افزود: رییس مجلس پس از بازدیدی که از مرکز حسینیه ارشاد داشت از کمیسیون خواست که با توجه به مسائل پیش آمده و اینکه قرار است مراکز جدیدی برای واکسیناسیون افتتاح شود بازدیدی را از این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از نحوه تزریق واکسن کرونا

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از نحوه تزریق واکسن کرونا