مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 15:102021-06-30ورزشي

بازیکن برایتون انگلیس پیراهنش را به بهزیستی گیلان اهدا کرد


علیرضا جهانبخش بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال و باشگاه برایتون انگلیس، پیراهنی که در دور مقدماتی جام جهانی در بحرین به تن کرده بود، به بهزیستی استان گیلان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز علیرضا جهانبخش بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال و باشگاه برایتون انگلیس، پیراهنی که در دور مقدماتی جام جهانی در بحرین به تن کرده بود به بهزیستی استان گیلان اهدا کرد.

در این مراسم حسین نحوی نژاد با قدردانی از تلاش این بازیکن ارزنده در جهت اعتلای نام کشور عزیزمان، از وی به عنوان اسوه اخلاقی یاد کرد و گفت: علیرضا جهانبخش علاوه بر اینکه مایه مباهات و افتخار برای ما مردم گیلان است، یکی از سرمایه های ملی در سطح جهان به شمار می رود.

لازم به ذکر است پیش از این علیرضا جهانبخش پیراهنی که در جام جهانی 2014 و در مصاف با تیم ملی آرژانتین به تن داشت را نیز به بهزیستی استان گیلان اهدا کرده بود.

عیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران و آسیاست متولد مرداد 1372 در جیرنده شهرستان رودبار است.

جهانبخش فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم اکنون در راست بازی می کند.

وی سابقه حضور در تیم های ان ای سی و آزد آلکمار هلند از بهترین تیم های لیگ برتر هلند را دارد و همیشه به گیلانی بودن خود افتخار می کند و خود را یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن برایتون انگلیس پیراهنش را به بهزیستی گیلان اهدا کرد

بازیکن برایتون انگلیس پیراهنش را به بهزیستی گیلان اهدا کرد