مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 16:052021-06-30سياسي

اهدای 4 انگشتر منقش به تصاویر شهدای مقاومت با عنوان «سربازان خدا» به موزه آستان قدس


طی آیینی 4 انگشتر منقش به تصاویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم و سایر شهدای مقاومت با عنوان «سربازان خدا» به موزه حرم مطهر رضوی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدحسن مهدوی مهر رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام اهدا شد.

سردار سلیمانی، عارف تفنگ به دوش رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم بابیان اینکه شهدا تحقق عینی این آیه از قرآن با مضمون ای پیامبر هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان اند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند هستند، گفت: خدا به همه ما رزق و روزی عطا می کند اما عند ربهم یُرزقون بیانگر این است که رزق ما در دنیا با رزق و روزی شهدا متفاوت است.

حجت الاسلام محمدحسن مهدوی مهر بابیان اینکه شهدا نمادهای هدایت هستند و این خواست خداوند است که آن ها به مقام شهادت رسیده اند، گفت: شهید قاسم سلیمانی از یک سو سردار نظامی و از سوی دیگر سردار معنوی و درواقع عارفی تفنگ به دوش بود.

وی با تأکید بر این که اهل بیت(ع) وسیله و مجرای فیض الهی هستند که این فیوضات یک جنبه وجه اللهی و یک جنبه بشری دارد، تصریح کرد: امثال شهید تهرانی مقدم و سردار سلیمانی می دانستند از کجا باید کسب فیض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 4 انگشتر منقش به تصاویر شهدای مقاومت با عنوان «سربازان خدا» به موزه آستان قدس

اهدای 4 انگشتر منقش به تصاویر شهدای مقاومت با عنوان «سربازان خدا» به موزه آستان قدس